Wednesday, November 30, 2005

A little writter - Un pequeño escritor

Obviously, I am not the classical blogger. You can count with my leg fingers all the cases similar to mine all over the world. However, either small or big, I am another inhabitant of this globe that sails across the universe. I have my own right to tell you my stories, haven't I? Humans despise these small beings that hide behind so many feathers, with their so funny eyes like little buttons. But our potential is so big as any other alive beings. Just propose it to yourself ! Someday I tell you how I built my headquarters in order to access internet network. I took me centuries..., really. But now I am gonna rest, cause it was a hard day.



Ciertamente no soy un blogger cualquiera. Se pueden contar con los dedos de mi pata los casos similares al mío a lo ancho y largo de este planeta Tierra. Pero pequeño o grande, al fin y al cabo soy un habitante más de este globo terráqueo que surca veloz el universo. Y tengo mi derecho a contaros cosas, ¿o no? Los humanos menosprecian a los pequeños seres que se esconden detrás de tanta pluma, con esos ojos saltones como botoncitos que tanta gracia hacen. Pero nuestro potencial es tan enorme como el de cualquier ser vivo. Basta con proponérselo. Un día os contaré como he logrado montar mi puesto de operaciones para acceder a las redes informáticas. Me ha llevado siglos..., en serio. Pero ahora, voy a descansar del duro día.

No comments: